Wsparcie i Serwis

Lizenzstar - wyjątkowe wsparcie dla wyjątkowej satysfakcji

Kładziemy szczególny nacisk na Twoją satysfakcję, a potwierdzenie naszej pracy znajdujemy w niezliczonych opiniach klientów, którzy szczególnie wyróżniają nasze kompleksowe wsparcie. Lizenzstar jest do Twojej dyspozycji przez telefon, czat i e-mail w każdej chwili przed i po zakupie. Jeśli potrzebujesz pomocy przy pierwszej instalacji lub aktywacji zakupionego oprogramowania, eksperci Lizenzstar z przyjemnością udzielą ci pomocy w ramach bezpłatnego wsparcia Teamviewer. Jesteśmy znani z naszego otwartego podejścia i oferujemy wyjątkową gwarancję zwrotu pieniędzy. Jeśli w ciągu 30 dni coś nie będzie działać prawidłowo, bezwarunkowo otrzymasz zwrot pieniędzy. Nie jest to powszechne w tej branży, ale jest częścią naszego rozumienia wsparcia zorientowanego na klienta: Lizenzstar daje prawo do odstąpienia od umowy i w ten sposób wyraźnie wyróżnia się na tle innych dostawców. Twoja satysfakcja jest naszym celem, dlatego oferujemy ci unikalne połączenie tanich kluczy do produktów i doskonałego wsparcia.

Godziny naszej służby

Telefon (bez kolejki): Natychmiast dostępny w godzinach 9-16

Czat: Dostępny od zaraz między 9.00 a 18.00

E-mail: [email protected] Dostępna w godzinach 8.00 - 21.00 - odpowiedź w ciągu 8 godzin

Wysyłka kluczy produktów: Między 8 a 21 godziną

Wyświetlony